Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

DrumDrum


Leuke zebra heb je daar neer gelegd Bert . :+

Nette ruime hoor , en ook de set mag er zeker zijn . *O*

FeltMi

Vet, die zwarte rims en lugs enzo!  :Y
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Bert koncept

Thx allemaal, is inderdaad in mijn kelder te doen, in de hoeken komen normaal nog bass traps een van dees, dan klinkt het normaal ook nog beter.

Paul

Hoe klinkt het nu daar, Bert? Ik zie dat je al dikke kleden hebt liggen en het een en ander tegen de muur, maar ook nog veel kaal beton.

Bert koncept


Hoe klinkt het nu daar, Bert? Ik zie dat je al dikke kleden hebt liggen en het een en ander tegen de muur, maar ook nog veel kaal beton.


Eigenlijk al best lekkker, alleen nog wat te veel bas naar mijn goesting dus vandaar dat ik nog wat bass traps ga maken. Tegen het plafond komen waarschijnlijk ook nog breedbandabsorbeerders.

Hellwin

Vette kit. Zit zelf nog steeds te twijfelen wat ik met mijn kit ga doen, ik kan een 10-12-13-16" setup met de toms doen, maar ik wil zelf eigenlijk heel graag een simpele 12-16" setup doen, maarja ga wel in een melodieuze death metal band spelen......
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

timmie

Hier mijn set bij een optreden in theater Frascati te Amsterdam. Beetje een crappy driversseat foto. Het gaat om een Ludwig Centennial. 20" kick, 10-12-16 toms en een 14"x6,5" supra snare. Op de toms pinstripes, op de kick een evans emad en op de snare een ambassador.

Bekkens van links naar rechts, allen masterwork: 14" alesta hihat, 19" resonant crash, 21" custom ride en een 15" custom crash.

Mengelmoes van hardware, yamaha hihatstand en een iron cobra basspedaal. En niet te vergeten mijn ubergeile mapex panterkrukje



en een overzichtje

FoREVer


Hier mijn set bij een optreden in theater Frascati te Amsterdam. Beetje een crappy driversseat foto. Het gaat om een Ludwig Centennial. 20" kick, 10-12-16 toms en een 14"x6,5" supra snare. Op de toms pinstripes, op de kick een evans emad en op de snare een ambassador.

Bekkens van links naar rechts, allen masterwork: 14" alesta hihat, 19" resonant crash, 21" custom ride en een 15" custom crash.

Mengelmoes van hardware, yamaha hihatstand en een iron cobra basspedaal. En niet te vergeten mijn ubergeile mapex panterkrukje



en een overzichtje



Mooie kit, snapte t van dat krukje niet tot ik m zag :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Fibesman

Hey Timmie, speel jij met Roel Verburg? Toffe set. Wel apart een diepe snare met een kleinere bassdrum.

timmie


Hey Timmie, speel jij met Roel Verburg? Toffe set. Wel apart een diepe snare met een kleinere bassdrum.


Haha, nee daar speel ik niet mee, ken hem ook niet eigenlijk. Had nog nooit zo over de snare bass combo gedacht. Bass is diep, dus daar komt wel een donderende klap uit. De supra gebruik ik voor rock 'n roll dingen.

jamsmurf

Ik speel eigenlijk al jaren op dezelfde kit. Nog steeds een PDP van een jaar of 10 oud alweer. Opstelling varieert nog weleens (afhankelijk van de ruimte). Hihat+ride van Ziildjian en de Crashes van Sabian en een China van het alom bekende merk Magic ;-)

http://i179.photobucket.com/albums/w306/jamsmurf/Colmschate9-9-111.jpg[/img]]

FoREVer


Ik speel eigenlijk al jaren op dezelfde kit. Nog steeds een PDP van een jaar of 10 oud alweer. Opstelling varieert nog weleens (afhankelijk van de ruimte). Hihat+ride van Ziildjian en de Crashes van Sabian en een China van het alom bekende merk Magic ;-)

http://i179.photobucket.com/albums/w306/jamsmurf/Colmschate9-9-111.jpg[/img]]


Mooie kit Jan, PdP zou ik willen als ik mijn sonor zat ben. maarja mij portomonee laat t even afweten :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Erik

Vette actiefoto!! Cool om te zien hoe de ride vervormt, betekent dat ie gebruikt wordt zoals het hoort±
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Nickk

#563
dec 08, 2011, 00:57 Last Edit: dec 08, 2011, 01:00 by Nickk
Compleet met nieuwe macbook pro en Zoom R16. Opnemen wil nog niet zo heel erg lukken omdat Zoom nog geen driver heeft uitgebracht die compatibel is met Lion.. -_-


Panda-Beer

#564
dec 08, 2011, 18:12 Last Edit: dec 08, 2011, 18:47 by Panda-Beer
Mijn nieuwe kit  :D

Kit: Pearl Masters Custom MCA Limited Edition ( limited edition van de MCX)
Kleur:  Ruby to Black Burst
Hout: All Maple Shells Mapa Burl outer veneer

Maten:
22" x 20" Bass
10" x 7" Tom
12" x 8" Tom
15" x 13" Floor Tom (Een Sequoia red MMX tom past qua geluid geweldig erbij maar niet dezelfde kleur)
16" x 14" Floor Tom

Zijn er maar 120 van uitgebracht in heel Europa.




Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Jochem

Mooimooi!
Ga je nog iets aan die floor doen? Ziet er een beetje raar uit ;p
Is het trouwens een nieuwe kit?

Boudewijnow

Mooie finish  :Y

Panda-Beer


Mooimooi!
Ga je nog iets aan die floor doen? Ziet er een beetje raar uit ;p
Is het trouwens een nieuwe kit?


Nee, ik stoor me er niet aan 't was natuurlijk wel mooier geweest als ie de zelfde kleur had.
En het was een soort showmodel die in een winkel heeft gestaan, nog zo goed als nieuw heeft dan ook geen enkele beschadiging.
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

harmen 18


Mooimooi!
Ga je nog iets aan die floor doen? Ziet er een beetje raar uit ;p
Is het trouwens een nieuwe kit?


http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,500.0.html

Ik zie een vrij duidelijk antwoord.

Panda-Beer


http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,500.0.html

Ik zie een vrij duidelijk antwoord.


Dat is een andere, de tom die ik verkoop is 13x10 die wat bij deze kit ophangt is 15x13 :P
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

harmen 18

Sorry niet opgelet.......

Mooie kit trouwens, vette kleur.

Dries

Heb zelf ook nog even aan zo'n kit gedacht. Waanzinnige finish, maar ik vond/vind de toms te ondiep.
Blijft mooi hoor!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

FoREVer

Mooie finish Inderdaad  :Y
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Air Piet


Mijn nieuwe kit  :D

Kit: Pearl Masters Custom MCA Limited Edition ( limited edition van de MCX)
Kleur:  Ruby to Black Burst
Hout: All Maple Shells Mapa Burl outer veneer

Maten:
22" x 20" Bass
10" x 7" Tom
12" x 8" Tom
15" x 13" Floor Tom (Een Sequoia red MMX tom past qua geluid geweldig erbij maar niet dezelfde kleur)
16" x 14" Floor Tom

Zijn er maar 120 van uitgebracht in heel Europa.






Heel mooi  :)

Technobeat


Mooie set Panda-Beer , misschien kun je , als je wilt , een keer via MP of Ebay een 15 inch floor op de kop tikken met de zelfde finish om het helemaal af te maken .
Maar ook zo als het nu is , is het al een top set . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog