Vragen staat vrij natuurlijk, al is de kans klein denk ik.
700-800 euro voor een snare is niet weinig. Men wil je vooral helpen waarom je specifiek deze snares op het oog hebt (behalve dat ze er goed uitzien), omdat er voor veel minder geld ook heel erg mooie snares te koop zijn.
hallo drummers,
Goed niews heb na een luister sessie van bijna 1 uur, een snare gekocht ! veel verschillende snaredrums geprobeerd.
was ontzettend te spreken over het merk "worldmax" Ludwig kwaliteit zonder het prijskaartje..... ook in verschillende stemmingen wat soms nog wel eens te wensen over laat bij anderen snaredrums.
maar verliefd geworden op 1 snaredrum !!!!! een Tama Star maar de "goedkope versie" gemaakt van walnotenhout!!!!!
jeetje wat een is dit een trommel met karakter in alle stemming ik heb nog nooit 1 snaredrum gehoord die zo een eigen sound heeft dan deze trommel. Alles klinkt te gek ,laag ,hoog ,midden stemming...
Demping is verleden tijd echt alles klopt aan deze snare hand gebouwd met die cast hoops. Dit is geen trommel maar stukje vakmanschap.
Het verschil met tama SLP is wat ik zelf ervaren heb een stukje stemming.
Een Tama star is veelzijdiger je kan er alle kanten mee op en alles klinkt ook goed.
ben echt een grote Fan geworden van deze snaredrums. het kost je een fortuin maar je haalt wel wat in huis.
de trommel die gekocht heb is de 14x5,5
zal binnenkort even een foto posten
gr