Ik ben het totaal niet met je eens otje, ik heb veel gehad en ja de 2box klinkt aardig, maar niet heel veel beter dan bv mijn yamaha dtx700 of 900.
Het is geen fijne machine om mee te werken en ik heb er live nooit iets aan gehad, ik bleef tweaken op dat ding.
Sporadisch te koop, ik denk dat er nauwelijk een 2box verkocht is in nederland, gok dat het echt niet meer is dan enige tientallen.
En ook hier op het forum waren een paar 2box mensen, waaronder ik zelf, volgens mij zijn er redelijk wat die nu iets anders hebben.
Ik ben benieuwd wat al dat andere is waar je voor die tijd op hebt gespeeld.
Roland is niet mijn ding maar echt slecht is het niet, 2box heeft betere geluiden, ik vind nog steeds (mijn) yamaha perfect er tussen in zitten.
Btw ik heb beide nooit naast elkaar geprobeerd maar ik denk dat de ddrum3 misschien nog wel beter was dan de 2box, zeker op het gebied van hardware want dat is bij 2box gewoon belachelijk.
Ik vind die onheads eigenlijk een briljante vinding, je kan gewoon ej akoestische kit gebruiken pads er op en klaar, wat niet zegt dat het ding goed is of mooi klinkt.