..... alle andere merken en dus ook de Zildjians klinken (laat ik het vriendelijk zeggen) minder .
En is het ook zo dat ze snel scheuren of stuk gaan? Ze lijken niet erg solide. En ik lees 'hier & daar'dat ze nogal is willen scheuren na verloop van tijd en dat een FLINKE MEP op éen van de crash-cymbalen direct fataal kan zijn. Ik heb er op dit forum nog niets over vernomen maar in andere media wordt er melding gemaakt van het feit dat ze gauw kapot gaan.
Ik vind ze ook schitterend maar ja als ze als ze na een flinke mep al scheuren gaan vertonen.. . Ik ben geen hardhitter maar af & toe wil ik wel eens flink 'los'gaan.
Afijn , de E-cymbalen die mij wel aanspreken ( ook maar van horen & zien) zijn die van
FIELD -
http://fieldelectronicdrums.com/?product_cat=cymbals- hier niet te krijgen maar ja.. ook niet te betalen zo duur als dat ze zijn
J
obeky schijnt ook nog een aardige optie te zijn.. .maar nog weinig kritiek of/en commentaar 'voorbij' zien komen.
NB; Wat een droombaan heeft die Ralph Shumacher -van Drum-Tec zeg! De 'godschanse dag' een beetje drumstellen testen. En dan nog de 'best of the best' van wat er op E-drum gebied te krijgen is!