Ik heb even een paar foto's gemaakt. Vanaf mijn Tablet, veel ouder dan 4 jaar, doe ik een kabeltje van de koptelefoon naar de aux in van , in dit geval omdat dit makkelijker fotografeerde, naar mijn aux in van mijn keyboard.
De aux in van jouw module zit aan de voorkant. Daarnaast zit de aansluiting van je koptelefoon.
Nu ben je klaar om de module harder of zachter te zetten of je Ipad harder of zachter te zetten. Meer is het niet.
Of als je het via een mixer wilt doen dan ziet dat als volgt eruit
Wederom dezelfde kabel maar nu een verloopstukje erop gezet omdat het gat in de mixer wat groter is. En dan doe ik hem in kanaal 1, want die is nog vrij. Alle knoppen die in de lengte van kanaal 1 zitten, naar boven toe, zijn knoppen waarmee je allerlei instellingen kan veranderen zoals bv de bass of treble.
Je kan vanuit de module, zie foto module linksboven L/Mono - R ook 2 kabels naar de mixer doen, zoals ik heb gedaan met mijn TD12 naar kanaal 3/4. Kanaal 5/6 is voor mijn Keyboard.
Dan zie je nog een aansluiting voor de Phones op de mixer. daar stop je dan je koptelefoon aansluiting in. Wil je nog eens een keer een versterker/box op de mixer aansluiten dan doe je in de main out een kabel die naar je versterker/box gaat.
De volume van de koptelefoon en de main out kan je dan ook weer afzonderlijk regelen.
Denk dat het zo wel gaat lukken.
Succes