Heej dunDaan en Robert-Jan,
Ik ben het eens met jullie observaties: dank daarvoor! Eerlijk gezegd baalde ik zelf ook van mijn gekozen lay-out. Maar ik was al zo ver onderweg dat het te veel werk was om het nu aan te passen. Sommige dingen zijn nu echt niet duidelijk genoeg (16den balken die gewoon samenklonteren bij sommige readers om maar eens wat te noemen) dus dat staat zeker op de lijst voor de volgende grote update. Vette kans dat dit in editie 2017 (april-mei 2017) of anders 2018 (januari 2018) sterk verbeterd zal zijn.
De rusten in de basdrumlijn is een beetje dubbel. Aan de ene kant is het logisch omdat in het begin het ostinato boven zit en de bas de melody is, en het is goed om onbewust al te trainen voor het sight readen. Aan de andere kant oogt het wat druk, versterkt door dit font, en is het na een aantal paragrafen ook niet helemaal meer van toepassing. Waarschijnlijk wordt dit dus meteen (gedeeltelijk) met het font aangepast voor de volgende grote update, en wat dan nog niet logisch is of oogt passen we dan alsnog aan.
Maar we zijn super blij met alle kritiek, goed en minder goed. Slecht hebben we nog niet gehad maar dat komt vast ook, en dat hoort er gewoon bij. We moeten dit proberen met zijn allen steeds weer beter te maken, en daar hoort een kritische blik zonder meer bij. Bovendien, het kan wel gratis zijn, maar we moeten jullie tijd niet gaan lopen verklunzen.
Dus niets Hollandsch aan wat ons betreft dunDaan, behalve misschien de eerlijkheid van gewoon kunnen zegen wat je ergens van vindt! :-)
Nogmaals dank mannen, fijn dat het gesprek een beetje op gang komt, meer meer meer!!!
Grtz,
Bob