Hallo, ik zit er over na te denken om misschien mijn Roland TD-11K om te ruilen voor een TD-20.
Dit door verschillende redenen; ik wil graag een derde triple triggered cymbal (die heb ik nu), maar tegelijkertijd ook een VH-11/12 hi-hat voor het realistische speelgevoel. En deze twee gecombineerd kan niet door het gebrek aan jack ingangen.
Verder wil ik ook helemaal op mesh heads gaan spelen, ik heb nu 1 kleine mesh snare, 3 rubber toms en een KD-9 basedrum. Als ik deze allemaal wil vervangen door mesh toms en een mesh base en een grotere mesh snare, ben ik daar ook al heel erg veel geld aan kwijt.
Mijn drumleraar heeft een TD-20 en ik vind hem echt heel erg lekker spelen, veel lekkerder en realistischer dan mijn TD-11K en ook qua geluid vind ik hem een stuk beter.
Daarom mijn vraag, wat denken jullie over het inruilen van mijn TD-11 voor een TD-20? Het is namelijk een extreem hoge uitgave die ik dan zal doen als ik op de TD-20 overstap.
Ik zag op Marktplaats een TD-20 staan met de volgende onderdelen:
- TD20 drummodule
- KD85 bassdrum
- PD125 snaredrum
- 2x PD85 tom's
- PD105 floortom
- VH11 hi-hat
- CY12r/c crashbekken
- CY12r/c ridebekken
- MDS12 drumrack incl alle bekabelling
- bassdrumpedaal
- tama snarestand
- Pearl hi-hatstand
Dit alles bij elkaar zou E.2000,- moeten kosten. Is dit een schappelijke prijs? Ik zie namelijk nergens op internet meer de nieuwprijs van een TD-20 staan om mee te vergelijken, is deze dan uit de productie gehaald?
Ik hoor het graag!
Groeten,
Bert