nou, dit is m ongeveer geworden. heeft best lang geduurd, had beetje durk met school enzo, en heb daarom tijdje gewacht voor ik ff langs de onderburen ging. (maar mss was ik onderbewust ook beetje bang dat het niet zou helpen en ik dus te horne zou krijgen dat ik niet kon drummen D= )
redelijk simpel ding, lang niet zoveel werk als dat tennisballen-podiumpje dat ik maandje terug hier ergens las (ben even kwijt van wie). Maar ik twijfel ook een beetje of het wel zo goed werkt. Toen ik bij de onderburen was om te kijken of t wat hield, kreeg ik niet echt mee of het podium alleen al erg veel hield. De basdrum kon je nog goed horen, en toen ik daar een matje onder legde (een best dik oud wc matje) scheeld dat wel een hoop. Ik kan in ieder geval wel drummen, maar of dat nu voornamelijk aan dat bandending ligt, weet ik niet.
Voor iemand die ook iets met isolatie voor de onderburen wil fixen, probeer eerst een lekker dik tapijt. een dik hooppolig tapijt of zo. Veel simpeler, en voor zover ik uit deze ervaring meekreeg, ook behoorlijk effectief.
beetje sund van het geld en het werk, maar het ziet er aan de andere kant wel leuk uit dat ik een beetje hoger zit in de studeerkamer