Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10
Hey dankjewel! Ja weet ik, alleen ik vind met mijn hiel op het pedaal het niet prettig spelen! Net zoals ik bij mijn basspedaal hiel up speel.
Dat heb ik dus ook. Bass, heel up. Hi-hat ook heel up.... Ik krijg anders een soort van kramp.
Op een andere plek op het forum hebben jullie evt kunnen lezen dat ik onlangs een carbon fiber kitje heb gekocht op MP. Ik heb er deze ochtend even wat andere vellen opgelegd (coated ambassadors om de toms en emperor X op de snare) en eens wat opgenomen. Ik ben zelf tamelijk tevreden met de sound van de toms en bassdrum. De 10" tom heb ik al weer iets omlaag gestemd, hij klinkt nu wat beter mijns inziens. Van de snare heb ik denk ik wat te veel verwachtingen ... je kunt er wel een goeie 'pop muziek' plof uithalen, maar hij blijkt erg beperkt voor de rest (Geisha bedankt voor die emperor keuze, met het fabrieksvel klonkt het helemaal nergens naar !).Hier wat improvisatie op het kitje : (evt koptelefoontje oid en even naar 1080p klikken voor de beste sound)
Vers van de pers!Dit was een verse JAM van afgelopen maandag. Gewoon met een camera gefilmd.
Ik zie dat ik een paar reacties hierboven had beloofd dat ik hem hier zou posten. Dus vooruit ;P
Ik drum nu ongeveer.. 7/8 jaar.Mijn kwaliteit van drumcovers is ook sinds 1 jaar zo hoor. Ik had ook eerst vrij crappy kwaliteit Er word gefilmd met een Canon 550D, en het word uiteindelijk allemaal ge-edit in Logic Pro (nieuwste als het goed is).Bedankt
@ NathanReindseen tipje: als je rimclicks speelt (je stok op de snare legt), probeer je stok dan eens om te draaien, dus dat je tip van je stok op het vel ligt... veel vollere sound! succes!
Deze snap ik niet?
Hij bedoeld, Dat je nu bij rimclicks je onderkant van je stok op je vel legt. als je dan de tip ( bovenkant ) op het vel legt heb je een vollere sound. hopelijk is dit god uitgelegd
Dat is ook zo, alleen dan moet je iedere keer weer je stok omdraaien, want ik vind het niet fijn als ik moet spelen met de 'butt-end' van de stok.
Zondag kan ik hier ook posten