Hmmm tja, leuk nummer dat wel!
De snare heeft te weinig kracht, hij is wel hoog gestemd, wellicht iets te afgeknepen.
Tja, de kit was van aldaar, de snare was van een goed merk/type, maar achteraf vond ik 'm niet lekker klinken.
Verder moet ik je toch zeggen dat je af en toe een timingprobleempje hebt, met name de op bassdrum en in de fills.
Je crasht hier en daar ook zonder bassdrum, klopt dat?
Klopt, een van m'n fills timede niet lekker, en ik merk (sinds ik de DVD van Jojo in m'n bezit heb) dat m'n handtechniek beter wordt, maar het voetenwerk aan nauwkeurigheid heeft verloren. Ik heb, zo merk ik, ineens meer moeite om op lagere tempo's de bass exact op z'n plaats te krijgen, terwijl ik voorheen de bass veel strak(ker) kon spelen. Bij die opnames kwam dat ook wel naar voren. Moet en ga ik echt aan werken.
Ik crash vrijwel altijd met bass, wellicht zijn er wat (teveel) noten gepoetst door de vent achter de knoppen...
Ik moet zeggen ik was ook best zenuwachtig hiervoor, was m'n eerste keer in een studio, en naast m'n partij inspelen speelden er de nodige andere zaken door m'n hoofd.
Echter, bedankt voor je opmerkingen, ik heb iets om de komende tijd aan te werken