Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10
Dr valt niet veel te experimenteren met een mic die je op de rand van je snare vast zet..
Moongel is geen laatste redmiddel..het is gewoon iets wat je heel simpel een oplossing biedt..doel is een mooie snaresound openemen..hoe maakt niet uit...
@Hans, klinkt zekers niet verkeerd !!@redrummer: Gaat lekker; niet overal even strak, maar verder prima cover hoor!! (Je mag alleen wel wat vrolijker kijken, tis geen begrafenis )
Zo, ik ga even iets heel erg semi-illegaals doen, namelijk wat rippen van m'n eigen cd. Vandaag uitgekomen, de opnames van XL Jazz 2011 Martian World. Enorm gaaf project met een groot jazzorkest, dit jaar weer twee drummers (plus percussie) en een gastsolist. Ik had het voorrecht om voor de cd in kleine bezetting met Ramon Valle, Martin Fondse en m'n broertje op bas dit op te nemen:http://soundcloud.com/rascul/y-si-volvieraVoor de rest, koop die cd! Vol met de gaafste danzon, drum 'n bass, jazz, bossa, funk, fusion, filmmuziek, afrogrooves en balkanbeats die u in 2012 gaat tegenkomen.www.xljazz.nl
U vraagt, wij draaien:Maar check vooral de cd, want zoveel tracks als er op staan, zoveel stijlen en facetten worden aangeboord. Balkan on speed, dikke jungle, mozambique-grooves in oneven maatsoorten, etcetera.
Te gek man! van zoiets droom ik alleen maar, haha!!En ook nog een dame die drums speelt? de 2 korte solo?