Ik heb inderdaad een TD4 module. Wat bedoel jij met "werkt alleen bij de 2 ride kabels?" Alles gecheckt, stond goed op crash, ik kan dus de bow en edge geen apart crash geluid geven. Als ik een bepaald geluid instel, dan veranderd de andere automatisch mee. Klopt dit en bedoel jij dit ook?
Dat komt omdat beide pads van dezelfde T/R (Links/Rechts) aansluiting gebruikmaken, je hebt ze op deze manier niet gesplitst, maar 2 pads op precies dezelfde input aangesloten.
Je hebt dus 1 stereo male plug naar 2x female stereo nodig en van 1 van die 2 pluggen waar een pad op wordt aangesloten moet je Links en Rechts (rood/wit) omdraaien.
Edit: ahum, dat is te simpel gedacht, ik heb even een 2e kabel op de plug van een bestaande gesoldeerd, met de bedoeling 2 bekkens aan te sluiten. Dan moet je daarvan niet de edge (dat is een switch), maar de bow (dat is een piezo) hebben. Dus ik heb van beiden de tip (wit) gepakt en die vervolgens op wit en rood op de stereo plug naar de aux ingang. Volgens dacht ik dat dan dat zou moeten werken als ik dan een piezo/piezo pad, bv. PD-125 ipv. een CY-xx zou instellen.
Ik zie nu dat er inderdaad verschil zit tussen wat de TD9 Crash2 (piezo/switch) of Aux (piezo/peizo) inputs aan kunnen, misschien had ik mijn kabel op de verkeerde input, probeer ik morgen wel.