Dat is wel heel oud nieuws, maar wel waar. De overeenkomsten zijn dan ook duidelijk en uit wat ik je gisteren heb toegestuurd kun je opmaken dat een aantal mogelijkheden van de EF-module in potentie ook aanwezig zijn in de ATV, zoals bijvoorbeeld FX-effecten.
We gaan het zien hoe het afloopt, voorlopig is de support op ATV nog heel goed (bron internet), maar hopelijk ontwikkelen ze nog wel door, de aD5 module kan zoveel meer. Ik vrees alléén dat juist de mensen met die kennis EF-note zijn gestart, laatstgenoemde geef ik trouwens weinig bestaansrecht, te afwijkende maten en kleurstellingen, niet innovatief genoeg (dat was ATV).
Ach de tijd zal het leren, ATV, EF-Note en 2Box, zijn toch een soort van niche producten die hun bestaansrecht alléén aan e-drums ontlenen - dit in tegenstelling tot Yamaha en Roland dus -, je moet dus reëel zijn en rekening houden met de mogelijkheid dat het een keer ophoudt te bestaan.
Maar niet getreurd, ik heb sinds Corona elke avond heel veel plezier met m'n ATV Artist-drums, aD5 en Pearl-Mimic module en JAMULUS!!!!!