Afgelopen week een Remo Masteredge als B-stock bij Bax besteld (zie elders op dit forum). Volgens omschrijving een shellset, wel met tomhouders (dit stond op twee plaatsen vermeld). Helaas geleverd zonder tomhouders (en de basdrum was aanzienlijk verkleurd aan een kant, wat niet vermeld stond), contact met de helpdesk gehad, wist alleen maar dat ze er niet waren en deed geen moeite een andere oplossing dan terugsturen te zoeken, wat ik dus uiteindelijk ook heb gedaan.
Eerder vorige week stond er ook een Gretsch op, flink afgeprijsd maar volgens mij met een behoorlijke kras op de basdrum, dit was helaas niet erg duidelijk op de foto te zien (alleen omschrijving "beschadigd" maar niet wat). Is er een paar dagen af geweest en stond er toen weer op, dit ik vermoedt ook verkocht en weer teruggestuurd.
Kortom, een B-stock kopen bij Bax hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar ze doet er mi. wel goed aan de omschrijvingen en/of foto's wat duidelijker te maken, zou volgens mij een hoop heen en weer gestuur schelen (wat dan overigens wel weer zonder al te veel problemen gaat, enige probleem was dat ik één retourbon kreeg voor vier pakketten, dit was vlot rechtgetrokken na contact met de helpdesk).