Mijn ervaringen met Bax-shop waren voorheen altijd prima.
Zelfs een keer gebruik gemaakt van de 's avonds breng service toen ik een basgitaar had besteld.
Allemaal super......
Totdat ik mijn KAT KT3 ging bestellen, man man wat een ramp.
Ik ben iemand van, als er op de website staat "voor xx.xx uur besteld, de volgende dag in huis" dan verwacht ik ook dat ze die belofte inlossen.
Nou, ik op een woensdag meen ik me te herinneren, ver voor de aangegeven "sluittijd" alles besteld, alles was op voorraad, jeej! Donderdag drummen!....tenminste, dat dacht ik. Donderdag...geen verzendbevestiging...hmm..
Uiteindelijk gebeld, bleek er iets fout gegaan te zijn bij GLS, maar zou diezelfde dag nog afgestuurd worden. Oke, dan vrijdag maar drummen...lichtelijk geïrriteerd. Vrijdag nog steeds niets, wéér gebeld, wéér een storing...grrrr. "Leveren ze ook in het weekend? Nee" Grrrrr.
Een pissig weekend verder, op maandag gebeld, nee is niet met de vracht mee gegaan....en toen dinsdag flink pissig opgebeld en toen kreeg ik eindelijk te horen dat ze al onderweg waren en dat het binnen een uur bij mij moest zijn...dat klopte dan ook.
Nu is dit ook niet de eerste slechte ervaring met GLS die ik heb...dus ik baalde flink van het geheel. Ik heb van Bax uit nog een waardebon gekregen, waar ik nog wat spulletjes van heb kunnen kopen, maar al met al de ervaring was echt ruk (terwijl de levering daarop - die via PostNL ging, wel volgens afspraak ging).
Ik heb ook een klacht ingediend bij Bax, dat ik erge slechte ervaringen heb met GLS en dat ik hoop dat ze iets met dit verhaal en deze klacht willen doen.
Dus tja, puur sec gezien heb ik super ervaringen met Bax, maar de aflevering hoort bij mij ook bij het gehele proces en heeft dat Bax voor mij, wat die levering betreft, flink wat punten gekost.