Hi Jazz,
Ik heb pas, en volgens mij had jij er ook 1, een Hart Dynamic 12" aangeschaft bij Drum-Tec. Ik was nieuwsgierig hoe deze zou klinken op een TD 30. Deze was 159 euro ex opsturen. Ik kon er nergens meer aankomen behalve dan bij Drum-Tec dus de prijs, tja ik weet het niet. Kon ook op marktplaats een Roland PD 120 aanschaffen ex opsturen voor 160 euro maar ik was benieuwd wat die Hart zou doen en zo'm metallic kleur heeft toch ook wel wat.
Bij aankomst, razendsnel moet ik zeggen 's maandagsavond besteld woensdagmiddag al binnen, bleek dat de Mesh Head zwart was ipv wit. Bij hun op de site laten ze heel sneaky op de site alleen de achterkant zien van de pad en het plaatje erboven van de 8"pad is de Meshhead wel wit is. Vandaag dat ik ervan uitging dat deze wit was. Maar goed, even naar van Gorp hier in Roosendaal en een Roland Mesh Head gehaald. Dat was wel even jammer qua extra kosten. Dus wees gewaarschuwd.
Nog even bij Drum Tec gereclameerd maar die reageerde simpel dat ik een witte mesh head kon aanschaffen en dan was opsturen gratis. Ik heb aangegeven dat ze dat beter op de site kunnen vermelden. Ik kon het nergens terug vinden, nog steeds niet trouwens.
Het was even zoeken naar de juiste setting voor deze pad maar ik heb hem als trigger op PD125 staan en de sensitivity op 9 en de RimGain op 2.9. Ik moet zeggen, tot nu toe nog geen spijt van de aankoop.