Ludwig Classic Maple / Sabian / Amedia / Istanbul / Worldmax en veel meer.

Gestart door BasV, sep 20, 2015, 17:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasV

Vanwege stoppen met drummen te koop aangeboden:

Zeer mooie Ludwig Classic Maple. Heerlijke allround set, die met de juiste vellenkeuze voor vrijwel elk doel inzetbaar is. Set heeft wat kleine gebruikssporen, maar niets ernstigs.

Maten: 22"x14", 13"x8", 16"x16" en 14"x6,5" snare.

De kit komt met een set hardware, zoals afgebeeld op de foto's:
- Pearl hihat stand
- Pearl boomstand
- Pearl straight stand
- Pearl snarestand
- Adams snarestand
- Basix straight stand
- Originele Ludwig tomhouder voor op de bassdrum (niet op foto's).

Daarnaast ook met een complete set hardcases voor de ketelset, een hardwarekoffer en een kleinere hardcase om kleine spullen mee te nemen naar optredens. 

In principe gaat de set alleen compleet zoals hierboven genoemd weg, vraagprijs 1900 euro. Eventueel mogelijk zonder snare voor 1700 euro of met Worldmax Black Brass 14x6,5.





Zorgvuldig samengestelde bekkenset. Het heeft me een hele tijd gekost om deze prachtige set cymbals samen te stellen, maar wegens stoppen met drummen mag de set nu weg. Het zijn stuk voor stuk mooie, donkere bekkens, die het goed doen voor rock en pop, maar ook goed tot hun recht komen in lichtere muziekstijlen. De voorkeur gaat er naar uit om de set in één keer te verkopen, maar losse verkoop is eventueel ook mogelijk.

Set bestaat uit:
21" Sabian HHX Groove ride (250 euro)
18" Amedia Thrace crash (110 euro)
19" Amedia Thrace medium crash (120 euro)
14" Istanbul Agop traditional hihats (200 euro)

Alle cymbals verkeren in goede staat en hebben geen scheuren of keyholes. De complete set mag weg voor 600 euro, en dan doe ik er een hardcase (Zildjian Cymbal Safe) bij. Meer foto's zijn beschikbaar op aanvraag.








Worldmax Black Hawg 14x6,5" snaredrum. De meest geroemde Ludwig black beauty 'kopie' ooit gemaakt, is bekend om zijn vette sound tegen een aanzienlijk zachtere prijs dan het origineel. 10 lugs, Pearl superhoops. De schroeven om het matje in de strainer te klemmen zijn vervangen voor grotere omdat de schroefdraad versleten was, maar de snare komt met een extra (nieuwe) originele strainer.

Snare heeft wat krasjes op de ketel, maar is verder in goede staat. Prijs: 250 euro.





Te koop: Tama Iron Cobra rolling glide bassdrumpedaal. Gebruikt maar in goede staat, loopt soepel en piept niet. Komt inclusief originele hardcase. Prijs: 110 euro.



Tama 1st chair drumkruk in zeer goede staat. Erg comfortabele drumkruk, prettig bij langere sessies ;-). Nieuwprijs is 185 euro, deze mag weg voor 110.




Kleingoed:
- Stagg DH 16" rock crash, geen scheuren of keyhole: 25 euro.
- Stagg SH 22" china, geen scheuren of keyhole: 25 euro.
- Stagg SH 10" splash met beschadigde rand en 16" crash met scheur: gratis mee te nemen als je wat anders koopt.
- Basix straight stand: 15 euro.
- Cadeson boomstand + dubbele tomhouder: 25 euro.
- Tamboerijn + mount: 10 euro.
- Pearl Cowbell incl. mount: 25 euro.
- Multiklemmen Pearl/Tama: 10 euro per stuk.
- Stagg oefenpad, beetje verkleurd maar doet wat 'ie moet doen: 5 euro.
- Stokkenhouder: 5 euro.
- Microfoonstand + 10m XLR kabel: 10 euro.
- Gitaarstandaard: 5 euro.









Alles is te bezichtigen en op te halen in Heeze (vlakbij Eindhoven). Kleinere spullen zijn in overleg ook in Maastricht op te halen.

HHBBXX

Je hebt een PB van me.
Groeten,
Harry.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

BasV

Stagg DH crash verkocht.

1st chair, HHX ride, tamboerijn, dropclutch en Iron Cobra gereserveerd.

Mart098

Bij mij doen de plaatjes het niet, wil je me de foto's van de Basix straight stand en de Cadeson boomstand even PB'en of opnieuw sturen?
Stagg - Sabian - Meinl - Remo - Vic Firth

HHBBXX

Hoi Mart098,

De Basix straight stand en de Cadeson boomstand heb ik een paar weken geleden al gekocht. Die staan nu allebei al bij mijn kit, dus zijn niet meer te koop. Dit topic is al een tijdje niet meer bijgewerkt en loopt een beetje achter.

Ook de Stagg 22" china, een multiklem, de dropclutch en de tamboerijn zijn verkocht.


Groeten,
Harry.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Robert-Jan

En aangezien de foto s t ook niet meer doen gaat deze op slot.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog