Ik was er om 12:00 uur
en ben om 15:00 uur vertrokken, was er toch zo'n beetje in de buurt. De toko was bijna helemaal leeg bij aankomst.
Tijdens mijn aanwezigheid werden de Vinie Gretsch, de Yamaha OAK en een Ludwig accent aan één en dezelfde persoon verkocht, Robomuziek (??) uit Hilversum. Een Pearl Masters met zwarte hardware is gekocht door een Waal, de Pearl Vision met drukke print aan een Duitser.
Bij mijn vertrek was er een geïnteresseerde voor de Delite.
Toen ik vertrok waren onder meer nog beschikbaar, de Adams Gaynor set, DW (4 delig Musiqman) een Spaun (foeilelijke uitvoering) een Tama Starclassic (voor maar € 850,-) in een kleur voor de liefhebber, een Luwdig Centennnial, een Pearl Masters MCX, een 2e hands Premier, een paar Pearl Vision's heel veel Vogue kitjes, hoezen, koffers, Evans vellen.
Bekkens zijn er nog behoorlijk wat en (Pearl) Hardware ook. Vooral de hardware was spotgoedkoop, dus toch maar wat ingeslagen. Ook hardware van andere merken (Sonor, Gibraltar) was ruim voorhanden. Als je een voorkeur hebt voor Evans vellen is er misschien ook wat van je gading bij.
Toch vond ik het een droevige bedoeling. In 2004 was ik bij de 'opkomst' van Drumworld aanwezig en nu ook bij de 'ondergang'. Tussentijds kwam ik er regelmatig, samen met een oud drum-forum lid, 'op schoolreisje' noemde we dat. Ik heb nog een tijdje met John staan praten, het ging hem gelukkig (weer) goed. Niet dat Drumworld helemaal weg is overigens, Adams bezit nog steeds een meer dan behoorlijke drum-afdeling. Maar zo groots en voor Nederland unieks is er helaas niet meer.
Was het allemaal droefenis?? Nee, ik heb nog wel kunnen genieten van het enthousiasme van een jong ventje (14 à 15 jaar) die met z'n vader een mooie PDP had 'gescoord'. De gelukzaligheid spatte er af, mooi was dat.