Had dit topic helaas niet gezien. Was veel te druk met de organisatie van het podium bij Café Van Ouds.
4 van mijn vrienden zijn eigenaar van deze kroeg (als hobby, naast hun 'normale' baan...) en sinds vorig jaar doen we ook mee aan de Vierdaagse. Dat was voor ons de eerste mogelijkheid dat het kon. Dit jaar een stuk groter uitgepakt n.a.v. de analyses van vorig jaar.
Ik zit samen met 2 eigenaren, de bedrijfsleider en een collega van mij in het projectteam voor de Vierdaagsefeesten en zodoende zijn we al een maand of 8 geleden begonnen alles te organiseren. Omdat ik ook een vinger in de pap heb hadden we weer twee podia en 4 bands per dag (en daarmee vd kroegen veruit de meeste bands die week).
Het succes overtrof al onze verwachtingen (zelfs die van de meest gunstigste scenario's)! Tijdens de week doe ik voornamelijk het stage management en zorg dat er altijd live-muziek is (dus snel omprikken, soundchecken e.d.). Dus helemaal kapot maar ook zeer tevreden. Volgend jaar weer een tandje groter
Heb ook nog 5 keer gespeeld her en der in de stad. Helaas geen mogelijkheid gezien bij andere podia te kijken maar ongetwijfeld was het op veel plekken weer genieten :-) Blijft een super mooie week - ook voor niet-Nijmegenaren.
Met de auto is het inderdaad vaak lastig maar je had beter via de nieuwe brug kunnen rijden PaQ. Aan die kant van de stad is er niet zoveel drukte