Maar dan moet je dus wel beseffen dat je die niet kunt aansluiten op je module en geluiden uit de module ( of vst) kan afspelen
Nog veranderlijker dan het weer is hetgeen gisteren technisch niet maar vandaag wel mogelijk is.
Zo ben ik, zoals in het vst topic aangegeven, drukdoende met het realiseren van een bijna stille back-line (drums, gitaar, bas, keyboard). Vorige week voor het eerst mee gerepeteerd en het gaat als een dolle. Qua look and feel wil ik de drums uiteindelijk wel zo akoestisch mogelijk laten lijken, op de (on)mogelijkheden ben ik me nu aan het oriënteren.
De plannen voor de trommels zijn op dit moment Onhead's van Attack icm Diti trigger interface. De bekkens zijn
een uitdaging op zich, die plastic/pad achtige dingen genieten niet mijn voorkeur en zo kom ik weer on topic.
Op aanwijzing van een oud forumlid heb ik contact gezocht met JMAN
http://stealthdrums.com/Home_Page.html . Deze man heeft een trigger ontworpen voor de GEN16 bekkens, zodat je de bekkens kunt aansluiten op een drummodule.
De Gen16's zien er goed uit en zijn verkrijgbaar zonder de elektronica van Zildjian (en produceren van zichzelf weinig geluid). The quest remains