Gestart door Hans, okt 24, 2011, 14:27
maar als de zaak zo goed loopt, dan verkoop je hem toch?
Heb er kortgeleden een prijs opvraag gedaan voor een Gibraltar rack... kwam uit op grofweg 2 keer de gemiddelde verkoopsprijs... Dan snap ik het wel ja...
I.v.m. gezondheidsredenen gaat Vriese Music Palace sluiten!De leegverkoop vindt uitsluitend plaats in onze showroom. Cash & Carry! Wij zullen al onze muziekinstrumenten afprijzen en u betaalt uiteraard minder dan onze internetprijs in onze webshop! Door de verwachte drukte zullen wij geen opheffingsprijzen via Email of per telefoon verstrekken. Kom daarom naar onze showroom en profiteer.Verkoop reglementen:1. Instrument kiezen.2. Betalen met cash of pin.3. Direct meenemen (piano's en vleugels kunnen worden bezorgd)4. Garantie: fabrieksgarantie via service centers.
Dus er was iets mis met de financiële gezondheid?
Grappen over slechte gezondheid kan ik niet echt waarderen .De eigenaren ken ik persoonlijk redelijk goed , en het zijn keiharde werkers die alle ziel en zaligheid in het bedrijf gestoken hebben .
NahAls je een goedlopende zaak hebt, is je zaak de voorraad & goodwill waard. (en eventueel onroerend goed)Je voorraad uitverkopen en stoppen is je goodwill weggooien. En dat is toch echt je pensioen
Ze zullen er vast iets wat langer over nagedacht hebben dan ons... we weten de precieze redenen niet dus ik denk dat het slim is om er niet te veel over te speculeren.