Uitgebreide Sonor Shellset

Gestart door Georgio, jan 29, 2015, 15:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Georgio

Goedemiddag,

Een aantal van jullie kent me waarschijnlijk nog van het oudere drumforum Vroegah ;-)
Wegens een verhuizing heb ik een veel kleinere oefenruimte waar ik telkens moet opbouwen, een grote set als deze is dan aardig veel werk. Dus ik wil graag iets anders gaan kopen en deze mag dan na jaren lang plezier toch plaats gaan maken voor iets anders.

Zeer uitgebreide Sonor Force 3000 shellset aangeboden.
De shellset is in het prachtige Scandinavian Birch fineer en klinkt ontzettend goed. Made in Germany.
De maten zijn alsvolgt:
2 x 22 inch Basdrums.
8"/10"/12" en 14 inch Toms in RIMS syteem. (behalve de 8 inch)
16" en 18 inch Floortoms.

Allemaal in goede staat, ook de vellen zijn nog erg goed.
Kortom een set waar je alle kanten mee op kunt, je kunt er zelfs twee drumstellen van maken. Ook kun je elke studio- of livesituatie aan. Voor de toms zitten er natuurlijk tomarmen bij Maar ook de originele T-stukken voor op de basdrums.

Meer foto's bij serieuze interesse en over de prijs valt te praten.

Mijn vraagprijs is €1.250,- Niet gek voor dit drumstel. Langsbrengen kan ook.



FoREVer

#1
jan 29, 2015, 16:34 Last Edit: jan 29, 2015, 16:35 by FoREVer
Dat is toch errug fijn zo'n complete advertentie! chapaeu!

mooie kit maar.. zijn dat de originele rims van Sonor? ze lijken van dunnet o.i.d. succes met de verkoop!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Georgio

Graag gedaan,

Het zijn niet originele RIMS van Sonor, maar van Purecussion (dat merk wat ook die Drumstellen zonder ketels maakte) Deze serie had van origine nog geen zwevend systeem. Met de RIMS, klinken de toms toch wat luchtiger naar mijn mening. Heb voor de 8 inch tom alleen nooit een passend RIMS systeem kunnen vinden. Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is in de set.

FoREVer


Graag gedaan,

Het zijn niet originele RIMS van Sonor, maar van Purecussion (dat merk wat ook die Drumstellen zonder ketels maakte) Deze serie had van origine nog geen zwevend systeem. Met de RIMS, klinken de toms toch wat luchtiger naar mijn mening. Heb voor de 8 inch tom alleen nooit een passend RIMS systeem kunnen vinden. Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is in de set.


Ik zal is voor je rondkijken of ik nog iemand weet! maar verkocht krijg je hem wel. mooie kit!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Hammar

Mooie set voor weinig, Duitse force 3000 zijn gewoon top!

animal


Goedemiddag,

Een aantal van jullie kent me waarschijnlijk nog van het oudere drumforum Vroegah ;-)


Nee, nog nooit van je gehoord  :')

ronniev

nog te koop?

ronniev

nog te koop?

Robert-Jan

Hij is al een tijd niet actief hier...ik zou m ff mailen als ik jou was.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

ronniev

tsja, op mailtjes wordt ook niet gereageerd........

Robert-Jan

Ok ..
Jammer..maar dan gaat tie hier ook op slot.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog