ik wil je niet van de module afpraten..maar de andere opties aan je laten zien ;
En dat waardeer ik ook zeer RJ
, ik vind het super dat jij en andere meedenken en met mogelijkheden komen om hetgeen te bereiken waarna ik op zoek ben .
Er zijn dus nu 2 optie`s , 1) de Presonus , heeft de mixknop en die kan handig zijn om het volume verschil van één en ander op te heffen , en die knop mist de Roland idd .
Misschien kan ik de TD9 module ( Sign. OUT ) door lussen naar de Gen-16 module ( DRMS-IN ) en daar met midi-OUT naar de Presonus midi-IN gaan ?
Dan heb ik alvast 2 modules met elkaar verbonden in ieder geval .
Optie 2) De 2Box , is makkelijker , kant en klaar , en ook daar kan ik VST op draaien ( zonder latency )
Kost wel 9x zo veel als de Presonus maar dat kun je eigenlijk niet zo vergelijken denk ik .
Hierbij zal ik ook even de gegevens van mijn laptop geven , zodat jullie een idee hebben :
- Acer Aspire 5742
- Intel Core i3-380M
- 4GB DDR3 werkgeheugen
Hij staat naast mijn kit en ik gebruik hem nu dus nog alleen als een soort veredelde mp3-speler .
Het werken met een mixer zou ook nog kunnen , maar niet met die
Behringer XENYX
, want het bromt nog steeds en wat ik ook doe , het blijft er in zitten .
BTW , ik zit nu eens goed naar de Presonus audio interface te kijken maar je kunt eigenlijk alleen een USB-kabel aansluiten en een Midi-IN , geen 6.3mm jack stekkers , die moet je dus toch in de modules doen en vandaar uit met Midi naar de audio interface IN als ik het goed heb .
En het audio geluid van de laptop naar de mix-In van de TD9 module .
Dan ben ik toch benieuwd of dat allemaal ( TD-9 - Gens - laptop audio ) via die ene Midi-kabel te horen is uiteindelijk ?