Zal wel aan deze demo liggen, als ik dit hoor verlang ik terug naar een goed klinkende akoestische set.
Lijkt me wel praktisch puur voor backing tracks e.d.
Het ding lijkt ook me leuk als aanvulling op een bestaande TD-module. Gewoon om eens wat andere geluiden te kunnen gebruiken. VST vind ik maar niets, voelt voor mij gewoon niet lekker. Ik heb wel eens gekeken naar die goedkope Yamaha DTX502, maar dan zit je meteen met incompatibility issues met pads, met name de hihat. Bij het zien van deze TM-2, bedacht ik me dat ik die natuurlijk ook gewoon alleen via MIDI zou kunnen triggeren maar dat kan natuurlijk ook bij de DTX502. En hoewel je maar 2 dual/4 single trigger kunt aansluiten zou je via MIDI toch wel alles tegelijk moeten kunnen aansturen? Of zit er een beperking in het aantal 'voices' wat je kunt tegelijk activeren?
Wat ik een gemiste kans vind is dat er geen MIX-IN input is, om bv. geluid van andere module erbij in te mixen of een andere geluidsbron, toch weer klein mixtetje er bij nodig.
Ook kun je er niet zelf direct iets mee opnemen, had me erg handig geleken, even een percussietrack opnemen en die daarna gebruiken, maar vermoedelijk heeft men het ding goedkoop willen houden en niet in het vaarwater van de SPD-SX willen laten komen?