Ja, ik heb er één en ik vind het super !!
Toen ik afstapte van mijn all-around rack was ik aan het kijken naar diverse statieven toen ik bij de Stealth racks uitkwam. Het grote voordeel (vind ik) is dat je snare niet meer kan gaan wandelen als je eens op een wat gammel podium staat (en dat gebeurt mij nog al eens) en dat een en ander meteen in de goede verhouding staat. Nadeel is dan wel meteen dat je je snare niet zo maar even verzet.
Het enige wat ik niet zo best vind is dat de hoogte van de dwarsligger eigenlijk net niet hoog genoeg kan (want daar is de t-poot waar de snare basket ingaat te laag voor) waardoor bij een db-pedaal de koppel-as in de weg zit, ondanks dat ik de versie heb waar een bocht in de dwarsligger zit. Ik heb dat opgelost door de dwarsligger dan maar onder de koppelas door te laten lopen. Dat scheelt wel een beetje in de stabiliteit (nie veul, wel een bietje
) Een aantal extra memory locks voor de dwarsligger kan trouwens ook geen kwaad, die zitten er standaard ook niet bij.
Let wel: het is een duur grapje. D'r zit geen snare basket of bekkenstatief of tomholder of .... bij. Die moet je er dus apart bij aanschaffen. Maar zoals aangegeven het is wel een elegante oplossing.
Ik heb aan de ene kant dus de snarebasket, aan de andere kant een
triple holder, en dat werkt voor mij perfect.