Hoi,
Even voorstellen,ik ben willie 52 jaar jong drum al mijn hele leven en sinds ongeveer 5 jaar achter een drumstel .Ik speel in een gezellige coverband met muziek van de jaren 60 tot heden en alles ertussen in en af en toe een optreden.
Laatst heb ik een Td8 module gekocht en deze aangesloten op de hardware van mijn Td9 (Dit is met een FD8 pedaal i.p.v. een FD7 pedaal wat bij een Td8 zit )en alles perfect werkend gekregen behalve de hihat. Als ik op het pedaal trap dan is het geluid te zacht en het pedaal is goed omdat deze op mijn Td 9 wel hard genoeg klinkt.
Wat ik gedaan heb is de backup batterij vervangen omdat ik hier een melding van kreeg ( is 5 minuutjes werk) daarna de module factory reset gedaan want de instellingen waren niet gewist door de batterij te vervangen, het hihat pedaal volume op 15 gezet en in de equalizer hihat volume op 127 gezet maar nog steeds te weinig volume als ik op het pedaal trap maar verder ben ik zeer tevreden over de module.Is er misschien iemand die de oplossing weet? Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Willie
Is er misschien iemand die de oplossing weet?