Tama Artstar 8 delig double bass monster + rack + hardware

Gestart door RobbieDeBobbie, apr 22, 2014, 05:16

« vorige - volgende »

Omlaag

RobbieDeBobbie

apr 22, 2014, 05:16 Last Edit: apr 23, 2014, 07:51 by RobbieDeBobbie

Witte Tama Artstar II (esdoorn/maple) drumkit bestaande uit: 2 x 22" bassdrums 8,10,12,13,14 rack toms en 16" floortom.

Het bijhorende Tama rack komt met 2 zijdes, tenminste 5 bekkenarmen en bijhorende klemmen + roadcase voor de klemmen/bekkenarmpjes + hihat standaard. Wat mij altijd is bijgebleven van dit drumstel is hoe stemvast het is, ik heb zelden tot nooit hoeven bijstemmen.

Wegens mijn verblijf in het buitenland (groetjes vanaf Curacao ;) kan ik voor het moment niet meer foto's aanleveren maar een bezichtiging v/d kit is altijd mogelijk. Graag bieden vanaf de vraagprijs (1200 euro of 1000 voor de shells en 200 voor de hardware/rack), voor minder verkoop ik hem niet. Voor eventuele vragen ben ik bereikbaar via de email.

Groetjes, Robert

Hoefnix

Bieden vanaf de vraagprijs zonder vraagprijs laat een vraag over de prijs open. Wat is de vraagprijs is de prijsvraag van vandaag.... :)

Mooie set BTW

dutchdrummer

Scherp....  :)

RobbieDeBobbie

Haha, Hoefnix : ik heb de tekst van mijn marktplaats advertentie gekopieerd - vandaar.

Vraagprijs voor de kit inclusief rack is 1200 euro, of 1000 voor de shells en 200 voor het rack.