Voor de adler snare piet? En hoe klinkt dat? Ikzelf zit er aan te denken om op mijn Adler een ander matje te doen, vandaar....
Ik kan hier niet geheel objectief over oordelen. Ik ben gelijktijdig met de snarenmat wissel, ook voor andere vellen gegaan.
Wel wil ik even melden dat het assortiment van 12" puresound-snaren matjes heel erg beperkt is. Wat ik dus wil zeggen is dat het heel basic is in vergelijking met die 14" matjes.
Wat Rick zei klopt wel, de snaren rammelen al gauw bij de originele snarenmat...
Maar even to the point. Ik heb nu een Remo-Ambassador-Snare-Hazy resonantievel, Emperor Coated X vel, en een puresound 16-strands matje, en ik moet wel zeggen dat ik nu minder last heb van rammelende snaren.
Nadeel/voordeel(
hoe je het zelf interperteerd) is dat deze iets 'droger' klinkt omdat het een 16 strand ipv 20 (origineel) is. Maar de Emperor draagt ook zeker een grote bijdrage tot het 'droge' geluid.
Mijn bevinding is dat de snare nu beter klinkt, alleen ondervinding is de beste leermeester, dus ik denk dat je het toch zelf moet proberen. Ik hoop je een beetje geholpen te hebben hiermee