Yamaha MC snare vintage natural

Gestart door Rascul, feb 17, 2014, 15:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rascul

feb 17, 2014, 15:22 Last Edit: feb 17, 2014, 21:08 by Robert-Jan
Hij heeft hier ooit al een keer te ruil gestaan, maar daar gaat-ie dan toch: Prachtige Yamaha Maple Custom snare te koop. Jarenlang mee gespeeld en mee opgenomen, maar door wat veranderingen in stijl en bands past hij niet echt meer in m'n palet. De kleur is vintage natural oil, een oliefinish die na verloop van tijd tot diep amber verkleurt. De goudkleurige lugs en dikke gegoten spanranden maken het helemaal af. De maten zijn 14 x 5,5, er liggen nieuwe Aquarian vellen op, en zoals je op de foto kunt zien is hij in uitstekende staat. De klank laat zich omschrijven als vet en funky. De relatief dikke ketel geeft hem veel projectie, zonder dat het ongenuanceerd wordt.

Afhalen in Utrecht, Amsterdam of Arnhem. Verzending is mogelijk in onderhandeling, maar liever niet vanwege de kwetsbaarheid van de (originele) stemmechanieken. Met een nieuwprijs van boven de 800 euro lijkt 400 me redelijk, maar doe ook vooral een bod als het je niet aan staat :) 






Bel of mail voor meer foto's of opnames! Ben bereikbaar op rascul[nospam]@gmail.com, PM me even voor een telefoonnummer.

Technobeat


Als ik het goed heb mogen er in de advertenties hier geen verwijzingen naar Marktplaats en dergelijke worden gedaan . :N
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Paul

#2
feb 17, 2014, 19:38 Last Edit: feb 17, 2014, 19:39 by Paul
Uitgebreide beschrijving: check
Foto('s): check
Vraagprijs: check
Contactgegevens: check

Oftewel: niets aan de hand. Die regel is vooral voor luie verkopers die een onvolledige advertentie plaatsen met een MP-link naar de overige informatie. In dit geval voegt de MP-link niets meer toe, hooguit het huidige bod op Marktplaats (maar dat zegt ook niets..)

Ps. Techno, wij zien alle topics voorbij komen. Als er iets in strijd is het beleid reageren we daar wel op, anders even een Topic-report graag ;)

Robert-Jan

#3
feb 17, 2014, 21:07 Last Edit: feb 17, 2014, 21:12 by Robert-Jan
Sorry dat ik 'over je heen ga' Paul, maar ik haal alle mp links weg uit advertenties..dus deze ook.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rascul

Inconsistent moderatorbeleid! Fittie in het Drumforum team!

Sorry, had even de regels beter moeten lezen ;) alle info staat er iig in.

Omhoog