SpongeBob Squarepants drumkit

Gestart door Hans, okt 08, 2011, 17:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hans

Mensen,

Hierbij bied ik een welbekende spongebob drumkit aan (van mijn kids, maar die hebben ook onder zachte en zelfs snoeiharde drang nog niet de neiging om Pa's hobby over te nemen .... grapje hoor ;)

Ziet er gewoon prima uit en klinkt natuurlijk als een klokje (echt waar, Lignum of DW worden absoluut B-merken als je hiermee gespeeld hebt). Laat zich heerlijk versterken on stage en is prima uit te lichten (te minste dat denk ik wel).

Anyway 50 euri's, dan kan ik de kinderen weer 2 weken voeden.

Ohh.. fotootjes (staat ook op marktplaats dus wees er snel bij !) :





Nijlpaard

Is dat diegene waar Benny Greb nog op heeft gespeeld ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hans

Ja da's deze (nou ja een broertje ervan dan he ...)... euh deze is wel bespeeld door Omar Hakim, Peter Erskine en is met Hans Eijkenaar mee op tour geweest met Marco Borsato (zelfs hiervan niet eens lichte gebruikssporen !). Dus... ik zou hem maar snel komen ophalen  8)

Def-11

hmm, 't is dat mijn dochters liever met de playmobil spelen ..  set is incl. axis twinpedaal neem ik aan?  *O*

Hellwin

Lachuh, ben op dit moment eentje zelf aan t bouwen voor mijn jongens, een snare (op schaal) wordt ws het moeilijkst
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Stokmans


Lachuh, ben op dit moment eentje zelf aan t bouwen voor mijn jongens, een snare (op schaal) wordt ws het moeilijkst

Fotoverslag?! :+

Omhoog