Tama Starclassic Performer B/B in Black Gold Glitter

Gestart door Dockland, dec 21, 2013, 17:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dockland

dec 21, 2013, 17:48 Last Edit: dec 22, 2013, 14:19 by Dockland
Kleur en maten aangepast met dank aan de forumleden  ;)

Een schitterende Tama Starclassic Performer B/B in Black Gold Glitter, maten 22 x 18,14 x 11,12 x 9, 10 x 8 incl. bijbehorende snare 14 x 5,5. Zelf nieuw aangeschaft bij Interdrum, Winterswijk. De set heeft slechts een aantal malen op een podium gestaan en is altijd in koffers vervoerd. Staat nu al weer geruime tijd in mijn drumstudio als oefenset. Optreden doe ik met mijn oude Superstar. Ik wil eigenlijk weer terug naar de 80-er jaren van Tama en wil deze graag vervangen door een Artstar Premium Custom Maple. In principe bied deze set te koop aan om dan een Artstar te kopen. Heb je een mooie Artstar en ben je in voor een ruil, is dit voor mij ook een optie.

De set is in onberispelijke staat en praktisch in nieuwstaat. Hij staat in mijn studio klaar om uitgeprobeerd te worden. Kenners weten hoe super deze set klinkt en stembaar is.

Is inmiddels 1200,00 euro voor geboden. Voor deze prijs mag hij er ook uit hier op dit forum. Tenzij een forumlid een mooie Artstar Premium Maple Custom wil inleveren voor deze set :)




"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

drum1964

Ze zullen het nooit leren. :+
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Robert-Jan

Commentaar van de moderator geen marktplaats links..foto's in de advertentie plaatsen en een vraagprijs erbij..zo niet dan op slot
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Machiel

Ziet er uit als een 10, 12, 14 op de toms.
Neem mij vooral niet te serieus.

5150

Eh...dit is GEEN Gold Crush Glitter heurrrr.... :+

Black Gold Glitter volgens mij....
***...in-between-drums...***

Technobeat


Mooie set voor op het podium .*D
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris


Ziet er uit als een 10, 12, 14 op de toms.


Staat er ook bij, maar dan in de Amerikaanse volgorde ofzo  ;)

Machiel

Grof. Bericht aangepast
Neem mij vooral niet te serieus.

Omhoog