En nu staat er vandaag bij omdat ik net even keek.
Het forum is allang niet meer van mij. Een webcrawler zoals wordt voorgesteld gaat natuurlijk werken, maar het wordt dus niet meer doorzoekbaar en mede daardoor onbruikbaar. Om de data goed eruit te halen, is een toegang tot de database nodig en die heeft alleen Rick (en misschien Jos ook wel).
Rick en Jos wilde het forum best overdragen, maar dan vooral de lasten. Oftewel, iemand zou de forum admin worden maar hier staat verder niks tegenover. Hier gaat niemand mee akkoord logischerwijs.
Ik heb geen idee of men daar door heeft dat beide sites aan het leeglopen zijn. Ik vermoed het niet, anders had paQ allang een boos emailtje ontvangen (of wellicht ik) met allerlei termen als copyright-schending oid. Niet dat we daarvoor hoeven te vrezen gezien paQ dit netjes volledig nieuw heeft opgebouwd EN het concept van een forum natuurlijk universeel is.
Rick en Jos> Jullie hadden goud in handen en jullie hebben het eigenhandig laten vallen. Toch jammer, want dit was niet mijn idee toen ik de zaak verkocht aan jullie!