Johan VDS Medium Heavy Dry Ride, Diril Customs

Gestart door Rick, apr 16, 2013, 14:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

apr 16, 2013, 14:43 Last Edit: apr 19, 2013, 20:52 by Rick
Aangeboden, omdat ik hem eigenlijk te weinig gebruik. Het is een fantastisch bekken, maar voor wat ik speel eigenlijk net te zwaar.

Het bekken heeft een mooie ping, iets wat donker, met een fijn karakteristiek dissonantje in de ondertoon. Het is een ontzettend complex bekken met een bepaalde sound die je eigenlijk niet zou verwachten van zo'n type bekken. Hij is goed open te slaan, zelfs te crashen. De bell is heel mooi helder en duidelijk. Als je hem wat steviger bespeeld zit er ook een flinke "wobble" in. Heel bizar om te zien bij een wat zwaarder bekken.

Hij heeft een lichte keyhole, verder is hij in perfecte conditie.

Het bekken weegt 3150 gram.




Ik heb géén idee wat hij precies waard is. Ik zat aan een euro of 250,- te denken.


Diril Aggresive Series 12" China. Speciaal custom laten maken op "thin" gewichtsklasse.


Vraagprijs 55,-

Diril Raw Bell Series 6" Bell. Deze heb ik ook speciaal custom laten maken op een iets zwaardere gewichtsklasse dan hun standaard Bells. Ongeveer even zwaar als een Stagg ice bell, maar dan met een iets donkerder karakter omdat deze wel handgehamerd zijn.


Vraagprijs: 40,-


Je mag natuurlijk langskomen om te luisteren. Mailen kan naar R.Porsius [at] Live.nl

Rick

Twee losse advertenties bij elkaar gevoegd om het overzichtelijk te houden.

Marktplaats link:
http://link.marktplaats.nl/663037197

Omhoog