Iron Cobra Rolling Glide Twinpedaal

Gestart door Animal baars, mrt 09, 2013, 14:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

mrt 09, 2013, 14:32 Last Edit: mrt 09, 2013, 14:48 by Animal baars
Wat:
Iron Cobra Twinpedaal, Rolling Glide met houten flightcase (ergens rond 2007 gekocht)

Beschrijving:
Het welbekende pedaal en heerlijk om mee te spelen. Gaat de deur uit omdat ik bijna nooit een twinpedaal gebruik behalve in fills en dergelijke. Dus het is nu meer voor de show dan nuttig. Daarbij is het voor mij juist een sport geworden om zo veel mogelijk met een enkel pedaal te doen. Vandaar dat ik van plan ben een Speedcobra aan te schaffen.

Het pedaal heeft uiteraard de nodige beschadigingen gekregen door de jaren heen. Het is een gebruiksvoorwerp dus esthetisch is 'ie niet nieuw meer. Maar het werkt perfect en is pas nog helemaal nagekeken.

De plastic koffer waar het pedaal in gezeten heeft had gebroken scharnieren. Ik heb er daarom een houten flightcase omheen gemaakt en de plastic koffer daarin gedaan als insert. Deze flightcase krijg je erbij.

Vraagprijs: €175

Plaatjes:










Alvast veel plezier ermee!

Animal baars

Pricedropje naar €150.

Dezain

Staat dit pedaal nog steeds te koop?
Experience is the name people give to their mistakes.

Animal baars

Jep, interesse? Heb een bod van €160 via Marktplaats, maar die krentenbol reageerd niet meer... Dus voor de vraagprijs is 'ie voor jou!

Dezain

Ja inderdaad intresse. Heb nu de pearl eliminator, maar zoek er nog een voor in oefenruimte.
Experience is the name people give to their mistakes.

Dezain

Ik heb nagedacht en heb zeker interesse.
Maar wat is eigenlijk het speel verschil tussen de rolling glide, power glide, etc? Heb nog nooit een iron cobra gehad.
Experience is the name people give to their mistakes.

Paul

Powerglide heeft een afgehoekte cam waardoor je op het einde van de slag versneld en meer "power" krijgt (daar komt de naam vandaan).
De Rolling glide heeft een ronde cam die zorgt voor een geleidelijke en beter te controleren slag.

Animal baars

Is verkocht!

Omhoog