Wat een non discussie.
Vind ik niet, er zijn veel reacties het leeft dus blijkbaar.
Ik besteed vrij veel tijd aan het maken van een Marktplaats advertentie. Dan post ik de link hier omdat ik dan ook niet nog eens de foto's wil uploaden en hier plaatsen.
Ik doe dat omdat hier natuurlijk veel drummers komen die niet altijd Marktplaats bezoeken. Meestal is de prijs hier ook scherper.
Dus je bereikt hier meer drummers zoals je zegt. Dat is dus winst voor jou als verkoper. Je hebt de tekst al, de fotos heb je en het uploaden is geen hels karwei. Uploaden en de link plaatsen, meer is het niet.
Als jullie daar allerlei spelregels aan vast willen knopen, prima, maar dan haak ik af. Zonde voor de vele leden die ik al eens iets verkocht via dit forum en nog meer voor toekomstige kopers.
En ook zonde voor jou denk ik, je bereikt minder mensen..
Kijk het gaat niet alleen om jou advertenties, als iedereen het zo doet zoals jij dan is de vraag en aanbod straks niks anders dan een doorgeef luik voor markplaats..en dat is gewoon niet de opzet van dit forum..
Vraag en aanbod is voor en door leden..de verkoper bereikt dus, nogmaals zoals je zelf zegt ,ook mensen die niet op mp komen. Ik zie vraag en aanbod niet als een extra meerwaarde voor de leden die dan de advertenties kunnen lezen en leuke dingen kunnen scoren, maar als een meerwaarde voor de leden die wat spulletjes willen verkopen en dus geheel gratis een advertentie kunnen plaatsen..en dan vind ik het helemaal niet teveel gevraagd om dan ook even een compleet plaatje neer te zetten.