Ik vind dat er voor beide kampen wel wat te zeggen valt
Ok het is zo dat er 'vaak' rommel wordt aangeboden door mensen die voor de eerste keer iets posten hier op het forum, anderzijds is het ook weer een kleine moeite om die post over te slaan, als de titel zegt, 'basix drumstel te koop' en je geen interesse hebt hoef je het niet te lezen. Wat Nathan deed vind ik dan wel weer kunnen, (het was misschien een klein beetje ongelukkig geformuleerd) maar van mij mogen deze mensen best aangespoord worden om actiever te worden op het forum, want hoe meer zielen, hoe meer kennis
en discussies kunnen altijd interessant zijn!
De laatste tijd ben ik trouwens ook meer aan het lezen dan aan het posten hier, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik minder actief ben, ik lees alles wat er hier verschijnt (op enkele dingen die mij niet zo interesseren na ) (bvb advertenties over basix drumstellen enzo
)
Ik ben vooral voorstander van zulk een limiet (maar dan zeker geen hoge , 3à5) omdat de mensen die hier dan komen beter in contact komen met het forum, interesseerd het hen niet dan blijven ze later weg, en anders is er weer een drum forumer bij