Ludwig Toms - 12"x9" en 14"x14"

Gestart door Treklof, feb 11, 2013, 17:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Treklof

Te koop:

Een 14"x14" Ludwig floortom uit de Centennial serie. Gemaakt van 100% North American Maple.
Deze floortom zat bij een shellset met ook nog een 16" floortom, ik gebruik dus alleen de 16" en daarom mag deze - ongebruikte - floortom weg.

Ook doe ik mijn 12"x9" tom van dezelfde shellset weg. Dit omdat ik een 22"-10"-16" setup wil gaan gebruiken. Deze tom is wel gebruikt, maar vrij van beschadigingen.

De shellset is nieuw aangeschaft in september 2012. Het maple hout geeft de toms een warme klank. Ze hebben een heel breed stembereik en zijn daarom voor alle stijlen inzetbaar. Je kunt ze laag genoeg stemmen voor een vette rocksound, maar hoog gestemd klinken ze te gek voor jazz/latin.

Doe een goed bod!

Ophalen/bekijken in Leeuwarden, verzenden is eventueel ook een mogelijkheid!


druMees

ben wel geïnteresseerd, maar welke prijs heb je in gedachten?

Treklof

Zat te denken aan 100,- voor de 12" en 150,- voor de 14".

druMees

bedankt voor het snelle antwoorden!

Prijs is niks mis mee, dat zal het zeker waard zijn. Maar ik probeer losse delen te scoren om zo een zo goedkoop mogelijk jazzkitje samen te stellen. Dit is toch iets boven m'n budget. Toch super bedankt!

Gr, Mees

Treklof

Oke, wat is jouw budget dan? Wellicht kunnen we het eens worden..

druMees

zo min mogelijk *D enkele tientjes wil ik er maximaal voor uittrekken, maar dat gaat hem hier niet worden denk ik zo.

Treklof

Nee, helaas.. wil er toch minimaal 200-250 voor hebben.
Succes met de zoektocht!

Ringo

#7
feb 13, 2013, 23:33 Last Edit: feb 14, 2013, 11:09 by Paul
Commentaar van de moderator Graag in de Gevraagd-advertentie van DruMees doen, of privé. Dit is een verkoopadvertentie van Treklof.

I hit you with my Rhythm Stick

Omhoog