Die set up vond ik ook, ik was een beetje een keus aan het zijn met de kabels .. heb er natuurlijk twee die de module in gaan. Ik heb hem vandaag even aangesloten. En mijn eerste ervaring is best leuk
Hiervoor had ik de standaard pad van de Roland V6 aangesloten wat niet zo handig was op een echte hihat stand. Deze pad was niet van mij dus moest ook weer terug vandaar dat ik op zoek was naar iets nieuws en specifiek iets voor een leuk prijsje dat op de hihat stand gemonteerd kan worden.
Dat lijkt dit ding wel te doen. De veer die er in zit is nog wat .. actief dus hij springt echt een meter open maar ik gok dat dat met een beetje spelen wat beter wordt. Hij is aangesloten op mijn Roland TD6 module. Dat werkte gelukkig ook gelijk (vind ik toch altijd wat spannend maar so far geeft mijn Roland module geen problemen met het aansluiten van andere merken..).
Over de speel ervaring durf ik nog niet zo veel te zeggen in de 10 min dat ik heb hem gebruikt. Vanavond even lekker uurtje ofzo spelen dan horen jullie meer