Ik speel al vanaf het begin open handed, dat komt er van als je nooit les hebt gehad.
In de corona tijd en er toch geen optredens waren heb ik ook gekruist aangeleerd, wat ik merkte is dat vooral de coordinatie van de benen anders was (zal met linker rechter hersen helft te maken hebben). En ondanks dat het benen werk er op vooruit ging speel ik nu weer open handed. Voel mij er veel prettiger bij en bovendien is het mijn 'ding".
Wel prettig nu ik ook gelruist er redelijk op weg kan, bij jam sessie staat het drumstel altijd verkeerd.
Voel mij de laatste tijd helemaal lekker bij het drummen, merk dat ik nog steeds heel vooruit ga, iets wat ik jaren niet gehad heb. Nu dubbel bas nog onder de knie krijgen,maar goed ik weet het oefenen, oefenen, oefenen.
En sinds een jaartje helemaal om van Taye (nog steeds zwaar ondergewaardeerd) naar AYOTTE wat een geweldige kits zijn dat, binnenkort een custom ophalen en ik heb onlangs een ayotte keplinger snare gescoord, sjesus wat een ding is dat !
Zal over een week of twee foto's posten van de nieuwe setjes, dan is de custom binnen.
O heb nog wel een paar taye kits te koop ;-)