. Het forum is nu af en toe een (oogluikend) platform voor commerciële initiatieven, maar ik zou het niet leuk vinden als dat groter wordt. Tenzij je heel duidelijk een scheiding aanbrengt tussen een commerciële rubriek en een gebruikers rubrike
Weet je wat ik nu niet zo goed begrijp Murgen, op het oude forum kwam nogal een de kritiek over reviews van bijvoorbeeld de SWK dat die niet objectief zijn omdat ze ook advertentie ruime moeten verkopen.
Dat doen we niet.. We vragen de lezer ook geen geld om de review te lezen ( in tegenstelling tot de bladen die je noemt).
Als wij naar Frankfurt gaan en vervolgens allerlei filmpjes plaatsen, waaronder meneer Jojo Mayer zelf die het pedaal aankondigt dan betalen we ons hotel zelf, onze pinpas gaat door de gleuf bij het benzine station. Het enige voordeel wat we daar hebben gehad is dat we op basis van drum-forum een perspas kregen en er op een stand een kop koffie aangeboden werd omdat we die passen omhadden..Als ik naar Japan op vakantie ga dan offer ik een vakantiedag op om een filmje te maken omdat ik dat leuk vind om hier te delen . Gaan we samen naar een drumfestival dan komen we terug met interviews met Gavin Harrison, Todd Sucherman, Chris Coleman..dat levert ons niets op..het kost dus geld. In het geval van de review is het niet anders, we verkopen geen advertenite ruimte, jij kan het gratis lezen en we schrijven dit in onze vrije tijd.
Eigenlijk vind ik het te gek voor woorden dat er voordat we uberhaupt op dreef zijn met de reviews er al zoveel kanttekeningen worden geplaatst. We hebben Paq die door de jaren heen gepokt en gemazeld is op de drumfora en ik zit er met mijn 20 jaar ervaring als proffesioneel drummer/ drumdocent en algehele gearfreak..Wij schrijven de reviews en we bieden dat geheel gratis aan. Het kost ons tijd en geld.
Voor wat betreft het waarde hechten aan die reviews..dat is niet anders dan met alle reviews die je leest..dat is iets wat je geheel zelf moet bepalen na het lezen van een review.