2 Presonus Firepods (FP10) inclusief flightcase

Gestart door CasB, sep 07, 2012, 12:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

CasB

Omdat ik al een tijdje niet meer aan het maken van opnames toe komen en eigenlijk wil sparen voor een mooie mixer gaan mijn firepods eruit.

Ze hebben nagenoeg altijd in de flightcase gezeten.

Let op! Firepods werken eigenlijk alleen goed met een firewire-chipset van Texas Instruments.

Wat krijg je allemaal:
- Flightcase 6HE hoog, met extra bevestigingsschroeven voor 19" racks.
- 2x Presonus Firepods (voorzien van de laatste firmware), inclusief 2 firewirekabels.

Vraagprijs: 375 euro.

Foto's moet ik nog maken. Wordt niet verstuurd, is te bezichtigen in Zoetermeer.

Paintpro

firewire-chipset is hardware?

Animal baars

Firewire chipset is de fabrikant van de firewire controller in je pc/laptop/mac. In mijn pc zit een chip van VIA. Deze firepods werken dus beter met een chip van texas. Voor mij zou een uitbreidingskaart in m'n pc dus een handige investering zijn. Wat voor FW-chip in je systeem zit is na te lezen in de boekjes van je computer of te bekijken via speciale software (Speccy bijvoorbeeld).

Dat gezegd hebbende: dit lijkt mij wel een gaaf systeem. Je kan ze chainen toch? Voor 16 in over 1 FW kabel.

CasB

Ja, een Firepod heeft 2 firewire-ports, zodat je ze aan elkaar kunt koppelen en naar een pc/laptop.

In totaal zou je er 3 aan elkaar kunnen koppelen zodat je 24 kanalen tegelijk kan opnemen.

Omhoog