Ik vind het op mijn beurt jammer dat je nu spreekt over respectloosheid en omgangsvormen naar mij toe gericht.
Achter de schermen van dit forum hebben we al heel veel issues gehad met advertenties van je op dit forum en ik heb je keer op keer duidelijk het hoe en het waarom uitgelegd. Ik heb wel eens een reactie van je gehad die mijn 'deal with it' opmerking qua respectloosheid en omgangsvorm doet verbleken.
Maar het gaat mij niet om het totaal, het gaat mij hier om deze advertentie waarin je iets aanbiedt voor de adviesprijs met de woorden, 'mag weg voor 50,-' daarmee suggereer je dat je daarmee een matsprijs geeft.
Dat blijkt dus niet zo te zijn, niet alleen ik, maar zoals je kunt lezen krijg je dan dat lezers daar een gevoel bij krijgen dat het niet pluis is.
Jij reageert daar dan heel boos op, terwijl ik denk dat je daar op een andere manier mee zou moeten omgaan en lering te trekken uit de reacties die je krijgt..die zijn namelijk best netjes naar mijn mening.
Daar doel ik op met mijn deal with it opmerking.
Laten we wel weze Wessel, als er ergens op MP een advertentie zou staan met een artikel wat de adviesprijs heeft en die elders voor de helft te krijgen is, dan zou die in het topic 'lachen op marktplaats' voorbij kunnen komen met de nodige opmerkingen..denk je niet?
Ik denk van wel.