Gratis geluidsisolatieplaten Gamma

Gestart door Laurens, jun 10, 2012, 16:07

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Laurens

Ik heb een 8-tal platen over van de Gamma.
5 ongebruikt, 3 wat verkleurd aan 1 kant.
gratis af te halen in Boxmeer.

FoREVer

je bedoeld hierbij de pyramideplaten neem ik aan? misschien ben ik dan wel geïnteresseerd :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Laurens

nee, van die iso fix platen

Jochem


musiqman

Interesse. Hoe groot?

FoREVer

Zal je veilig stellen MM, T is mij te ver rijden :(
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Laurens

100 x 50 per plaat

Jenslathouwers

ff een vraagje, heb je deze gebruikt om een ruimte akoestisch te isoleren naar buiten toe of om de klank binnenin te verbeteren ?

en werken deze platen goed?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

paQ

ze zijn bedoeld als isolatie.
De stroken hebben een metalen kern zodat je daaraan een voorzetwand (hangend) kunt monteren.
Tussen de stroken plak,zet, hang, monteer je dan de platen

Boudewijnow

Dit is misschien wel wat voor ons bandhok, mits het niet te ver rijden is..
Waar woon je?

Ruubke


Waar woon je?


Relevant?

Citaat
Gratis af te halen in Boxmeer.

Laurens


ze zijn bedoeld als isolatie.
De stroken hebben een metalen kern zodat je daaraan een voorzetwand (hangend) kunt monteren.
Tussen de stroken plak,zet, hang, monteer je dan de platen


Wel bedoelt als isolatie, niet voor de akoestiek. Hebben echter geen metalen kern zijn volledige schuimen platen.

paQ

de platen niet nee, de stroken dienen een metalen strook in het midden te hebben. Die zie je niet, je zou er namelijk in moeten kunnen schroeven, anders heb je niets om je wand aan te monteren.

En daarnaast is er een pro versie, die heeft voorgemonteerde MDF aan twee kanten van de strook. Met klemmen kun je dat volledig mechanisch zwevend de voorzetwand ophangen.

Boudewijnow


Relevant?


Sorry, had ik beter moeten lezen. 8)7

Helaas is het te ver.

Dries

Heb je ze nog?
Ik heb interesse voor gebruik op de lange termijn.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Laurens

ja, liggen er nog

Omhoog