Maar als ik het 2box forum zo lees, ben ik van mening dat alles nog niet op punt staat.
Vooral de bekkens en hi-hat zijn minder goed.
Zucht, er is heel veel hear-say op dit punt. Feiten zijn dat ik jarenlang op een TD3 heb gerepeteerd en dat alle componenten van de 2Box beter zijn dan die van Roland. Qua design en uitvoering. Op de hihat standaard na. Het MkII rack is heel stabiel, de snare standaard is prima en de bekkens zijn zwaar, want 2 aluminium schijven, maar triggeren prima. De hihat is, mits goed gecalibreerd en met de volledige set samples, superieur aan die an Roland en door de magnetische sensor ook veel minder slijtage gevoelig.
Gelukkig telt er maar 1 ding, of ik er blij mee ben en weet je, ik zou niets anders meer willen. Ik weet ook dat er minstens 3 andere nederlandse drummers 2Box spelen maar hier niet komen vanwege de kritische geluiden van mensen die er zelf geen hebben en hun mening baseren op hear-say of een bezoekje aan een beurs of muziekwinkel.
Zow, beter kan ik deze dappere poging een innovatief en kwalitatief goed product in de markt te zetten niet verdedigen.