Sorry Hans, maar het ligt m.i. toch even anders.
De Presonus beschikt maar over de twee microfoon ingangen, de overige 8 ingangen zijn op line-niveau en dus eigenlijk meer geschikt voor cd-speler, I-pod etc. Een microfoon geeft weinig signaal af, met de gain knop kun je deze op het gewenste niveau brengen. De 8 line ingangen hebben, voor zover mij bekend, geen gain-regeling, de kans is dus erg groot dat je een "dun" (lees slecht) geluid overhoudt. Van de bij de microfoon-set meegeleverde XLR-XLR-kabels kun je er maar 2 gebruiken, de overige 8 inputs zullen waarschijnlijk van het type "jack" zijn.
Over phantom-voeding hoef je je bij de Superlux-set geen zorgen te maken, de ovehead mics zijn van het type electret, dat houdt in dat ze de benodigde spanning verkijgen d.m.v. een batterij die je in de microfoon kunt plaatsen.
Voor wat beteft de microfoons wil ik nog kwijt dat je voor dat geld niet al te veel kwaliteit mag verwachten, alle waar voor z'n geld, hoewel op youtube best aardig gelukte opnames met Superlux =-setjes te vinden zijn. Of het dezelfde serie is als jij op het oog hebt, weet ik niet.