Kapotte cymbals

Gestart door sjeupie, mei 28, 2012, 23:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

sjeupie

Heb je een kapotte cymbal liggen in een hoek waar je niets meer mee doet? Maak deze mededrummer dan blij met je troep. Hoe kapotter hoe beter; ik gebruik hem puur decoratief op mijn studentenflat :)

Gr

Animal baars

Ik heb nog een kapotte Wuhan splash liggen volgens mij.. Als je in Delft ben mag je 'em op komen halen ;)

musiqman

Ik heb nog een shitload aan cymbals liggen met scheuren met de ring mee dus je zou ze nog kunnen inkorten.

grohllebol

Was laatst bij RDD, Gijs had lampenkappen gemaakt van kapotte cymbals :) Ziet er wel cool uit...
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Hammar

messing/koper schrootprijs staat hoog hoor......

sjeupie


Ik heb nog een kapotte Wuhan splash liggen volgens mij.. Als je in Delft ben mag je 'em op komen halen ;)

Ik heb je ff een pm gestuurd


Ik heb nog een shitload aan cymbals liggen met scheuren met de ring mee dus je zou ze nog kunnen inkorten.
klinkt goed :) inkorten was in principe niet mijn intente overigens. zit je in zuid holland?

musiqman

Amsterdam :)

Omhoog