Gestart door repelsteeltje, sep 16, 2011, 20:58
Grappig, ik ''ontdekte'' de band afgelopen zondag, met Love Rears Its Ugly Head. Toen dacht ik al: wat een gave drummer!Even opgezocht en dacht meteen aan zijn banaangele set.
Wel goede band opzich funk-rock-soul achtig... Ik zie ze steeds voorbij komen op de eeuwig-lange VH1 reclame
"wel een goede band op zich"....pfoe....dat vind ik nogal een understatement en doet de band niet het recht dat ze verdient! Er was bijv. geen grunge geweest als LC er niet geweest was. Héél invloedrijk en vernieuwend. Bovendien de enige band voor zover ik weet die het voor elkaar kreeg als voorprogramma te spelen en het hele publiek zo enthousiast te maken dat ze liever hen zagen doorspelen dan de hoofdact . Wie die hoofdact was???.....ach, waren de Stones maar !!!!!
Even tussendoor, ik snap best dat hier mensen uit belgie zijn, maar Gert kan ook gewoon dialectloos typen, dat leest net even wat gemakkelijker weg!Sorry, ik ben een taalnazi!
Wat een mooie drumstellen he, dat Mapex. En die snares.....
De hoepels lijken erg op de oude slingerland sticksavers, de strainer ziet er mooi uit, de lugs vind ik erg lelijk. Is het bronze of brass?
Zo is dat! Ik heb een oogje op die zogenaamde ''sledgehammer ''.... Vind 'm heel sexy eruit zien en ik ben op zoek naar iets wat subtiel is en toch lekker flinke poeiers uit kan delen ... wat is jullie opinie van deze snaardrum?
14x5.5 Black Panther Deep Forest Walnut snare?
@xxl mijn voorkeur gaat uit naar die elm... maar dat wist je al! Die nieuwe Black Panther drum kits zien er trouwens ook erg 'lekkah' uit... Bijna mooi genoeg om mijn sonor voor in te ruilen... Bijna..