mits dit nog steeds over mijn drumstel gaat....
....Robert-Jan gaat door voor de wasmachine met een jaar lang gratis waspoeder
maar dan niet dat artiestenspul "waspoeder" he!!!
ZE is een Orion....noem mijn drumstel liefkozend "mun meissie"....hoewel hier niet uit geconcludeerd dient te worden dat ik irl op vrouwen loop te meppen
Mooie set die black panther. Vind vooral de lugs (kun je op de mapexsite beter zien) erg mooi met een klassieke uitstraling. Wat ik wel jammer vind....bij zo'n klassiek mooi ogende set (geldt ook voor mijn Orion) zou ik qua kleur van het bass-resonantievel een fyberskin het mooist vinden...alleen zijn die enorm geluidsbepalend dus snap wel dat ze die er niet standaard opleggen). Jammer dat ze de "gewone" powerstrokes en emads niet in zo'n echte huidkleur hebben!!!
En iets dat ik altijd debiel heb gevonden....koop je een ander voorvel, zit daar natuurlijk geen merklogo op. Dat ze geen losse stickers met logo verkopen die je er zelf op kunt plakken?!?!? Zonder ziet alleen de kenner nog op wat voor merk drums je speelt.
Nu ik eraan denk...ik geloof dat ik dit is als
naar de verschillende fabrikanten opstuur met recht op octrooi....
In dat kader misschien niet zo handig dit hier te melden....voor je het weet zie je ze in de winkel liggen en zie je een forumlid met een big smile en een zak geld.