Mapex Drums

Gestart door repelsteeltje, sep 16, 2011, 20:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick


Yep.. ik geloof dat de 14 x 5.5 inderdaad afgebeeld staat. Ik dacht dat hij ook in 13 x 6 en 14 x 6.5 uitgevoerd was..  Ik zou dan wel de 14 x 5.5 of 14 x 6.5 willen denk ik  O+

Edit: ik heb even navraag gedaan en het blijkt dat deze uit de productie zijn... Helaas pindakaas  :z


Als ik ooit mijn 14x6.5 wegdoe stuur ik je wel een berichtje!

Robert-Jan



Edit: ik heb even navraag gedaan en het blijkt dat deze uit de productie zijn... Helaas pindakaas  :z


Wat niet wil zeggen dat hij niet meer verkrijbaar is natuurlijk..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Air Piet


Als ik ooit mijn 14x6.5 wegdoe stuur ik je wel een berichtje!


haha oké jij hebt er een begrijp ik ?  :?

@ robert-jan : ja haha, maar de vraag is waar?  :)

achja, er is zat te krijgen, dus ik blijf nog maar een beetje rond koekeloeren  :P

Rick


haha oké jij hebt er een begrijp ik ?  :?


Ik heb er inderdaad een! Ik heb op het punt gestaan hem de deur uit te doen, maar er zit nu een andere snarenmat op (puresound blaster), van een controlled sound naar een vintage ambassador gegaan, en de diecast hoops vervangen voor woodhoops. Nu vind ik hem echt geweldig!  *O*

Robert-Jan

Ik weet dat Piet Klaasen een hele berg BP s heeft liggen..ik zal eens vragen of hij deze ook nog heeft.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Air Piet


Ik weet dat Piet Klaasen een hele berg BP s heeft liggen..ik zal eens vragen of hij deze ook nog heeft.


Ik ken heel Piet Klaasen niet. Maar 't zou wel tof van je zijn als je het ff vraagt voor me.  :Y

@ Rick: Oké das goed ! :)

Robert-Jan

#131
okt 30, 2011, 19:49 Last Edit: okt 30, 2011, 19:49 by Robert-Jan

Ik ken heel Piet Klaasen niet.


Dat komt nog wel  :6
www.drumservice.nl

Goud!
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Air Piet


Dat komt nog wel  :6
www.drumservice.nl

Goud!


Haha oké, op z'n site staat niet echt wat die exact aanbiedt..  :?

Nijlpaard

Piet is er 1 van de oude stempel blijkbaar.
Hij heeft een site en daar staat zijn adres op en misschien nog net iets meer.

Hij heeft zijn klanten liever voor zich staan ;-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Past ook niet op de site ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem

Citaat
Wij hebben een zeer uitgebreid assortiment.
We hebben alles wat u nodig heeft.
Als we het niet hebben, heeft u het niet nodig.

haha =]

paQ


Past ook niet op de site ;)

Het past nieteens in de winkel

Dries


Het past nieteens in de winkel

hahaha..

Inderdaad, wat een chaos zeg!
Ik zie zeer variërende merken, maar vooral veel  budget spullen, heeft een ruimer aanbod op voorraad?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Robert-Jan

Qua complete sets heeft hij niet zo veel aan toplijn staan, het is niet de winkel waar je 3 DW's 2 ayotte's en een sonor SQ 2 zult aantreffen..maar misschien wel weer een ludwig USA of oude Gretsch.
Kijk je naar de losse artikelen als snares bekkens en hardware, vind je er vanalles..K constantinople,ludwig Black beuaty engraved , Axis,Pearl demondrive you name it..

Maar vooral veel Mapex.. ( daar ging dit topic tenslotte over ;) )
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dries


Qua complete sets heeft hij niet zo veel aan toplijn staan, het is niet de winkel waar je 3 DW's 2 ayotte's en een sonor SQ 2 zult aantreffen..maar misschien wel weer een ludwig USA of oude Gretsch.
Kijk je naar de losse artikelen als snares bekkens en hardware, vind je er vanalles..K constantinople,ludwig Black beuaty engraved , Axis,Pearl demondrive you name it..

Maar vooral veel Mapex.. ( daar ging dit topic tenslotte over ;) )

Blijven leuk, de échte winkels.
Jammer dat het gros zal verdwijnen door koopgedrag via internet.
We doen er allemaal aan mee natuurlijk.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard

Tijden veranderen. Of je verandert mee of je verdwijnt.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

#141
nov 11, 2011, 20:44 Last Edit: nov 11, 2011, 20:45 by paQ
nou is Piet ook niet meer heel piep, dus het is niet dat ie nou nog 30 jaar een zaak moet runnen.
denk dat ie ook 2 jaar bezig is om zijn voorraad online te krijgen :D 8)7

Nijlpaard

Denk dat het met de zaak van Piet ook wel meevalt. Die heeft een dusdanige klantenkring opgebouwd, die is niet zomaar ineens weg. Veel van wat hij heeft vind je in geen enkele webshop dus ook wat dat heeft hij niet veel te vrezen.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Air Piet

Sinds afgelopen donderdag mijn nieuwe Mapex Saturn binnen *O* *O* *O*

Ben sindsdien nog steeds een beetje aan het experimenteren/spelen om de ideale sound(naar mijn beleving dan) te krijgen.. Ik vind de Remo Emperors die standaard bijgeleverd worden als slagvel op de toms/floortoms net een beetje teveel "attack" hebben, maar dat is persoonlijke voorkeur.. Ik hou de Emperors in ieder geval erop totdat ze versleten zijn en dan ga ik eens verder kijken naar andere vellen.  :Y

Maar ze klinkt heerlijk en ziet er fantastisch uit..   :)   :Y :Y

paQ

ze?

pics!

repelsteeltje

Welke finish Piet?

Rick

Laat zien, die Blue Galaxy Burst Saturns!

Coated Emperors zijn warmer van klank, geweldig op een Saturn.

Air Piet

@ Repelsteeltje: zoals Rick al aangaf: " Blue Galaxy Sparkle Burst"

@ Paq : ze als in;vrouwelijk, omdat ik er verliefd op ben, en ik het dan graag als ''ze'' aangeef ;)

@ Rick: Ja ik zit nog te twijfelen over welke vellen ik er t.z.t. op ga zetten. Ambassadors, Coated Ambassadors, of Coated emperors. Ik hou van een open geluid met redelijk wat resonantie en ongeveer 75% attack van wat de emperors standaard bieden. Heb je eventueel nog verdere tips m.b.t. het ideale geluid van de Saturn? Begrijp me niet verkeerd, ze klinkt geweldig, maar hij het zou zonde zijn als ik niet alles eruit zou hebben gehaald wat erin zit.

Ohja, het gaat om de volgende setup:

Bassdrum: 22 x 20"

Tomtom   :   8 x 7"
Tomtom   :  10 x 8"
Tomtom   :  12 x 9"

Floortom :   14x12"
Floortom :   16x14"













Robert-Jan

Tip, maar lastig verkrijgbaar..emperor suede.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Air Piet


Tip, maar lastig verkrijgbaar..emperor suede.


Oké thanks for the tip! Maarja, ze zijn nog niet versleten dus ik zie het t.z.t. wel.  :Y

Omhoog