Online video les - Tony Rothchild

Gestart door 2getdrumming, sep 24, 2012, 09:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

2getdrumming

sep 24, 2012, 09:25 Last Edit: sep 24, 2012, 12:21 by paQ
Commentaar van de moderator Topic aangepast


Hallo Hier mijn eerste bericht op het drum forum. Wij zijn nu 2 jaar bezig geweest met het uitwerken en opnemen van online drum lessen.

Met de kleine inkomsten uit de Youtube advertenties hopen we de kosten van de opnames te kunnen dekken, en weer snel de studio in te duiken om nieuwe lessen op te nemen. En kunnen we meer GRATIS drumlessen uitbrengen.a

Ons doel is om binnen 2 jaar een volledig les aanbod voor drum lessen gratis online aan te bieden zodat ook mensen die geen geld hebben voor drumlessen toch kunnen leren het instrument te spelen!

alle support en feedback is meer dan welkom!

- Nederlandse ondertitels zijn aanwezig in de lessen.
--------------


In deze les zal drummer Tony Rothschild van het 2getdrumming (2GD!!) project uitleggen hoe je op de goede je drumsticks moet vasthouden.

Het 2GD project biedt een complete professionele drumcursus voor beginners, gevorderden en professionele drummers.


Het beste van alles is ...

DAT DE LESSEN VOLLEDIG GRATIS ZIJN om naar te kijken!   :Y
----------
Met vriendelijke groet,
Michiel Grotenhuis

www.2getdrumming.com

So here is the very first lesson. This is the Basic Course Part 1. The first lesson is the very simple basic rock beat. If you have never sat behind a drum kit before, if you have never even picked up a pair of sticks in your life, follow the video for almost 7 minutes and you will play, and that is a fact. No gimmics, no tricks just dowm to earth teaching of the same system I started in 1974.

It is so easy, that in 1978 my system was copyrighted and registered with the music department of the British Museum, and the Performing Rights Society of London. So learn today......................Tony's way!

paQ

Hey Tony,

Thanks for posting your videos.





2getdrumming

Hello PaQ,

Thank you, were very busy with some new material. To support our project please subscribe to our Youtube channel. I hope we can post some new material on your board asap we got it done.

I'm teaching at Total Music in Schiedam, your always welcome to come and chat with me.
:Y
Happy Sticking !!

Tony

paQ

That's OK

Maybe see you at MCA again sometime.


2getdrumming

It's a long time since I went to MCA, as they don't have the jam sessions anymore. I'm with four bands right now. My own band, the Buddy Rich Tribute Band is appearing at the new jazz festival in Den Haag on the 6th of October.  Check the website : www.jazzon5.nl

Happy Sticking !!

Tony

Johan

#5
sep 24, 2012, 16:12 Last Edit: sep 24, 2012, 16:14 by Johan
Sorry, heb een aantal filmpjes bekeken maar vind het tien keer niks.(maar dat is mijn persoonlijke mening).

Kevin_Argument


Sorry, heb een aantal filmpjes bekeken maar vind het tien keer niks.(maar dat is mijn persoonlijke mening).


Ik denk er hetzelfde over, heb je niet veel aan.

2getdrumming

Hi Johan en Kevin,

Thanks for your critism,

what would you like to see else?
And what kind of information is usefull for you guys?


Happy Sticking !!

Kevin_Argument

Een voorbeeld: het eerste filmpje over hoe je je stokken moet vasthouden.
Daarin wordt gezegd je stokken niet te ver naar achter vast te houden, zien dat je een goeie balans hebt.
Dit is waar, maar er kan meer gezegd worden over hoe je je stokken moet vasthouden. En als je met deze filmpjes een beginnende drummer wilt helpen, dan zou ik daar iets dieper op ingaan.

Dribbel

Het is goed dat je niet overstelpt word met info maar dit is idd wel heel mager. Als ik vroeger zo'n werkstuk zou inleveren zou het ter plekke verscheurd worden!
Yamaha recording & sabian

Omhoog